wieszanie zasłon

Index
Blog piętnastolatki imieniem Monia
 

Temat: Grudzień 2008
PRAWDY I MITY Ciezarna nie powinna wieszac firanek ? Prawda.choć brzmi to irracjonalnie. Chodzi o to, ze czynnosci te wiążą się z długim trzymaniem rąk w górze i staniem na podwyzszeniu. Długotrwałe trzymanie rąk w górze i staniem na podwyzszeniu moze doprowadzic do zaburzen krążenia, a to z kolei - nawet do omdlenia. A utrata równowagi na pewnej wysokosci moze spowodowac groźny w skutkach upadek. Dlatego wieszanie zasłon w ciąży lepiej jest pozostawic partnerowi. Oczekujac dziecka lepiej jest spać na lewym boku? Prawda Dotyczy to zwłaszcza drugiej połowy ciąży. Gdy kobieta lezy na prawym boku, spore juz dziecko moze uciskac aortę i żyłę główną, co moze zmniejszyc dopływ utlenowanej krwi do łożyska ( a wiec i do płodu),a ucisk na zyłę moze spowodowac obrzek nóg i spadek cisnienia ciezarnej. Jeśli chodzi o wstawanie z łozka, to nie...
Źródło: parenting.pl/showthread.php?t=2076



Temat: Zasłony, firany - upięcia, zdjecia, propozycje
Dot.: Wieszanie zasłon   Chodzi Ci o to zeby w zaslonach byly kolka przez ktore puscic te linke? bo nie bardzo zrozumialam... jesli chodzi Ci o te kolka to takie kolka sa w Leroy Merlin.
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=160722


Temat: Rzeczy do dodania i naprawienia.
Rzeczy do dodania i naprawienia.   1 załącznik(i) Jest dużo rzeczy które ulepszyły by grę.Oto kilka z nich. Do naprawienia: Wieszanie zasłon w mieście: http://zapodaj.net/b7d626474823.jpg.html Blokowanie wyjścia ze statku do Jungle: http://zapodaj.net/f0ef3de604b7.bmp.html Należy podnieść atak i obronę clubów bo są najlmniej opłacalne w użytkowaniu(bądź dodać silver mace jak na moon) Do dodania: -depo w trainie(dla pacca) -depo w gh Co o tym sądzicie.
Źródło: dbworld.nazwa.pl/forum/showthread.php?t=753


Temat: Dosyć dobrze się już znamy i wciąż wspólnie odchudzamy... część 4 :)
...w tamtym temacie. co do prezentu to--kubusiowi zamowilam te koparke z boba bud.-kwestia tego czy dojdzie na czas ale juz tydzien minal od zamowienia --zobaczymy-jak nie to cos na predko kupie a tż--dalej niewiem--widzialam zegarek piekny-taki wiecie-macho--ale moj tz rzadkow zegerku chodzi wiec czy ja wiem??? ---------- Dopisano o 09:01 ---------- Poprzedni post napisano o 08:50 ---------- uciekam do mamy--obiecalam jej pomoc w dokonczeniu sprzatania i wieszaniu zaslon do potem
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382150


Temat: Wygrane marzenia - po 3 latach walki Uciechów rusza pełną parą
...czytałam, ze Robert radzi sobie bez nich, ale moze jednak te troche wysłac? Mam troche kabla elektrycznego jakies 3-3,5 metra, pojecia nie mam, jakiego przekroju, na pewno po robieniu instalacji u mnie w domu- przyda się? Poza tym mam lakier do drewna połmatowy mahon i dąb- bondex po 0,25 l w puszkach, niestety juz po terminie waznosci dosc dlugo, ale nie były otwierane. poza tym- tak przyszłościowo, czy przydałyby Wam sie takie zwykłe, metalowe żabki do wieszania zasłon, firan? mam też dwa takie urządzenia do wieszania prania do przykręcenia do ścian i szerokosci 3 m 4 rzędowe. Jak juz macie miec pralke, to może i to na przyszłośc się przyda, a u mnie lezy kompletnie bezuzyteczne. Wkleje zdjęcie, na zdjeciu bedzie co to jest. http://images14.fotosik.pl/19/e754423e48b322e2m.jpg Na tym samym zdjęciu są tez takie rzeczy elektryczne, ktore nie wiem jak określic. To do wkrecania...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=28656


Temat: Wygłuszenie sali prób
panowie mam genialnego ojca myslalem zeby wieszac ZASLONY na KARNISZACH. Rodziciel moj stwierdzil ze te karnisze sie nadaja do du*y i sie urwa. wzial wiertarke i wywiercil kilka glebokich dziur w suficie. w to wsadzil haki i na lince stalowej powlekanej(taka wzmacniana do bielizny) powiesił mi te zasłony(dwuwarstwowe, grube jak cholera) na razie mam na 2 scianach, w planach na reszte. na dodatek mozna te linki wykozystac do powieszenia ZASLONY NA SUFIT. na podlodze mam gruby dywan. zobacze jak jest i...
Źródło: perkusja.org/viewtopic.php?t=859


Temat: Komentarze do dziennika Kasi i Zubra
Zuberka zawsze się dobrze czyta 8) Podziwiam Twoje nowe nabytki. Póki co ja jeszcze nie dojrzałam do zasłon, mam tyle roboty, że widmo prania i wieszania zasłon nie jest zachęcające a wiadomo kurz itp a ja mam alergików w domu, dlatego są rolety z płótna, kokosa i inne cuda. Niestety wybrałam niewymiarowe balkonowe więc u syna i naszej sypialni będą zasłony. Najgorsze, że mój małż zabronił mi umieszczać zdjęć z wnętrz, twierdzi że licho nie śpi, mieszkamy bo na wsi, a chciałam się pochwalić kuchnią :cry: Drzwi do wewnątrz kupimy ze zwrotu VAT na razie przesłuchuję...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=81150


Temat: Wejście - drzwi do garderoby.
W IKEA jest system zasłon panelowych: Zasłony wiesza się na prowadnicach, jak drzwi przesuwne. Poza tym prostym rozwiązaniem jest roleta (najtansza - bambusowa). W ostatniej "Dekoratorni" wykonywano drzwiczki do spizarni z fragmentów parawanu. Ale użyli drewnaniego, ażurowego parawanu indyjskiego, więc to tanie nie było :)
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=102184


Temat: Zasłony, firany - upięcia, zdjecia, propozycje
Wieszanie zasłony   Hej !! Otóz w swoim pokoju chciałam zasłony powiesić na karniszach linkowych. Problem polega na tym ze w jtv widziałam jak ludzie zaciskali w zasłonach takie jakby duże nity (ok.5 cm) i przez te nity przekładali karnisz linkowy i wieszali. Chodzi mi o to ze nigdzie nie moge znalezc takich wielkich nitów. Postarałam się to wytłumaczyć najprościej jak sie da. Jeśli ktoś zrozumiał mój pomysł to bardzo...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=160722


Temat: Tego unikaj w ciąży
...przeciwbólowych oraz ilości ich przyjmowania . M jak mleko niepasteryzowane – może być ono zakażone bakteriami , które wywołują listeriozę chorobę niebezpieczną dla matki i płodu M jak mycie okien – długotrwałe trzymanie rąk w górze może spowodować zaburzenia krążenia , a co za tym idzie nawet omdlenie . Grozi to bardzo niebezpiecznym dla matki i dziecka upadkiem jeśli stoimy np. na krześle czy stole . To samo tyczy się wieszania zasłon czy firan. N jak napoje energetyzujące – mimo, że dodają energii są bardzo niezdrowe i zawierają dużą ilość kofeiny oraz taurynę . N jak Nikotyna – rzuć papierosy już w czasie starań o dziecko a najlepiej kilka miesięcy przed planowaniem potomstwa. Ideałem było by uniknięcie także biernego wdychania dymu. Skutkiem palenia w ciąży może być m.in. zaburzony rozwój płodu a nawet poronienie . O...
Źródło: rodzinko.pl/showthread.php?t=6467


Temat: [Gdzie] kupie kij...
> taki jak do miotły ale o długości 2m? do mietły :-) to nie bedzie, ale zajrzyj tam gdzie sprzedaja drewniane cuda do wieszania zaslon i firanek... sa takie zestawy z drewnianymi kółkami zakładanymi na drewniane wałki - długości różniste :-) -- serdeczności! zbisa
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=58850


Temat: ul.Morska 112
...nie za bardzo przypadł mi do gustu:( Podoba mi się bryła i widać, że miałeś ciekawy pomysł, ale nie do konca udało Ci się go zrealizować. To co nie przypadło mi do gustu to : - te dwie olbrzymie kolumny i wielki balkon/taras, na którym nic nie ma. Balkon powinien być raczej niewielki i powinien przykuwać oko jako część rekreacyjna domu -zasłony, które nie nadają się do tych okien; poza tym są one po przyczepiane do pustych ścian nie wiadomo po co( zasłony wiesza się na oknach). Lepiej byłoby umieścić obrazy na ich miejsce -te wodorosty porozrzucane po calym domu wcale nie nadają mu morskiego klimatu, bo wyglądają mało ciekawie -puste i "suche" pomieszczenia -brak ozdób
Źródło: forum.thesims.pl/showthread.php?t=48281


Temat: Wizażanki Pomóżcie! :)
Dot.: Wizażanki Pomóżcie! :)   może kup zwykłego nietoperza i sama zrób te kółka ? takie kółeczka możesz np. wziąć od karnisza do wieszania zasłon ( sądzę, że można same kółka kupić) i po prostu zrobić rozcięcie w bluzeczce na ile tam chcesz na ramionach i przyczepić kółka tasiemką
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=394849


Temat: Prasowanie
Prasowanie się codziennie naprawdę musi boleć, ale przynajmniej wyjdzie taniej niż lifting :> Poza tym, naprawdę prasujesz codziennie? Naprawdę? Mnie tak jakoś większość rzeczy schnie bez zagnieceń, jeżeli tylko odpowiednio przewiesić ewentualnie wykorzystać normalny wieszak. A teraz serio. No żeby lubić prace domowe, to nie jestem żoną ze Stepford, ale prasowanie nie jest najgorsze. Takie zmywanie naczyń na przykład, brrr. Albo wieszanie zasłon - jeszcze gorsze. Moja przyjaciółka zawsze ogląda filmy podczas prasowania, więc poniekąd łączy przyjemne z pożytecznym. Co nie zmienia faktu, że to wciąż kategoria "przykry obowiązek", a nie zainteresowania, imo.
Źródło: eroll.jawnet.pl/tori-forum/viewtopic.php?t=641


Temat: Mieszkanie w starej kamienicy?
...w kamienicy i oprocz tego, ze mieszkanie bylo przestronne, wyremontowane (budynek w ogole prywatny wiec zadbany), z parkingiem i wygodami (tzw luksusowe) to jednak w kazde lato mielismy lokatorow na gape czyli obrzydliwe czarne robale, ktore ponoc zyja w starych murach i leza do swiatla. Nie wiem co to bylo, ale wlazilo przez okna i poza tym ze bylo ohydne to zadnej szody nie wyrzadzalo. Poza tym wysokie sciany (u nas cos ok 3,5 m) to uciazliwosci np w myciu okien, wieszaniu zaslon. Wez to pod uwage - to do autorki postu - bo rzeczywiscie dla mnie byl to olbrzymi minus.
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=177727




 
 
Tematy
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates